Perspektywa rozwoju rynku oświetlenia do 2026 r.
oświetlenie uliczne do:
wartość globalnych inwestycji w oświetlenie uliczne LED
liczba opraw ulicznych na świecie w 2026 roku wobec 315 mld sztuk w 2017 roku
udział technologii LED w oświetleniu ulicznym
udział OŚWIETLENIA SMART w segmencie oświetlenia ulicznego
Segment LED w ramach oświetlenia ogólnego
Segment LED
Oświetlenie ogólne
Źródło: „Lighting the way: Perspectives on the global lighting market”, McKinsey&Company 2012r., second edition.
Międzynarodowe prognozy dotyczące globalnego rynku oświetleniowego wskazują również, że jego wartość w 2020 roku osiągnie poziom około 100 miliardów euro.
"W ramach strategicznych kierunków rozwoju na lata 2017 – 2021,zostały wyznaczone podstawowe obszary zmian LUG, a motorem napędowym jest podejście zorientowane na człowieka, zarówno w odniesieniu do wnętrza organizacji, jak i całego jej otoczenia."
Tworzymy innowacyjne światło dla życia z pasją
Międzynarodowy lider innowacyjnych rozwiązań oświetleniowych
Szukaj przyczyny
+Nie szukaj winnego
DOCENIAJ, BO TO WZMACNIA
+Nie oceniaj, bo to niszczy
Oczekuj postępu
+Nie oczekuj perfekcji
mów, co może być lepiej
+Nie mów, co jest źle
stwarzaj warunki do
współpracy
Unikaj współzawodnictwa
buduj na zaufaniu
+Nie buduj na kontroli
Doceniaj, bo to wzmacnia
+Nie oceniaj, bo to niszczy
Nie mów, że ktoś jest zły
+Mów jak ty się z tym czujesz
Mów, co może być lepiej
+Nie mów, co jest źle
Stwarzaj warunki do
samoorganizacji
Nie zarządzaj
buduj na zaufaniu
+nie buduj na kontroli
BĄDŹ NAUCZYCIELEM,
MODERATOREM, MENTOREM
Nie bądź nadzorcą
Tworzymy Światło, nie rozwiązania
Tworzymy Emocje, nie odczucia
Jesteśmy Rodziną LUG, nie tylko zespołem
W 2017 roku firma sprzedawała swoje produkty do:
70państw
Przedstawicielstwa:
Berlin,
Londyn,
Paryż,
Dubaj,
Sao Paulo
Algieria
Argentyna
Australia
Arabia Saudyjska
Armenia
Austria
Azerbejdżan
Belgia
Bośnia i Hercegowina
Bahrajn
Białoruś
Brazylia
Bułgaria
Chile
Czarnogóra
Chiny
Chorwacja
Czechy
Dania
Estonia
Francja
Egipt
Finlandia
Grecja
Gruzja
Holandia
Irak
Hiszpania
Indie
Iran
Irlandia
Izrael
Kazachstan
Islandia
Katar
Kenia
Korea Południowa
Liban
Luxemburg
Kuwejt
Litwa
Łotwa
Macedonia
Maroko
Mołdawia
Malta
Mauritius
Niemcy
Norwegia
Oman
Polska
Nowa Zelandia
Peru
Portugalia
RPA
Rumunia
Serbia
Rosja
Salwador
Słowenia
Szwajcaria
Turcja
Węgry
Szwecja
Ukraina
Wielka Brytania
Wietnam
Wyspy Curacao
Włochy
Zjednoczone Emiraty Arabskie
Grupa docelowa
interior
Grupa docelowa
Grupa docelowa
architecture
Grupa Kapitałowa LUG S.A. dba o to, aby relacje z inwestorami były budowane w oparciu o partnerstwo, przykładając dużą wagę do zapewnienia wszystkim akcjonariuszom swobodnego dostępu do informacji o Emitencie i poszanowania ich praw, bez względu na wielkość posiadanego przez nich pakietu akcji.
Ład korporacyjny odnoszący się do szeroko rozumianego zarządzania spółką towarzyszy działalności Grupy Kapitałowej LUG S.A. na przestrzeni lat.
W 2017 roku spółka LUG S.A. kontynuowała stosowanie zasad zawartych w "Dobrych Praktykach Spółek Notowanych na NewConnect" ("DPSN"), obowiązujących dla spółek notowanych w Alternatywnym Systemie Obrotu warszawskiej Giełdy Papierów Wartościowych oraz dostosowywała się do obowiązujących regulacji w zgodzie z najwyższymi standardami.
związane z koniunkturą makroekonomiczną i branżową
zmienności otoczenia prawnego
zmienności przepisów podatkowych i ich interpretacji
niewłaściwej oceny sytuacji makroekonomicznej i trendów w branży oświetleniowej
związane z finansowaniem kapitałem obcym i zmianami stóp procentowych
związane z sezonowością sprzedaży
zdarzeń losowych
związane z odpowiedzialnością za szkody na osobie i mieniu w związku z użytkowaniem produktów oferowanych przez Emitenta
związane z wycofaniem partii produkcyjnych z rynku
utraty kluczowych pracowników i kluczowych członków kierownictwa oraz brak możliwości zatrudnienia wystarczającej liczby wykwalifikowanych pracowników
związane z postępowaniami sądowymi, arbitrażowymi oraz postępowaniami przed organami administracji
związane z ochroną środowiska
związane z czasowym wstrzymaniem produkcji w wyniku awarii, zniszczenia lub utraty majątku
związane z realizacją umowy z Rządem Prowincji Misiones i rozwojem działalności w Argentynie
związane z łańcuchem dostaw
realizacji celów strategicznych
pogorszenia reputacji i utraty zaufania odbiorców
kursu walutowego
związane z karami za niewykonanie lub nieterminowe wykonanie zleceń
wzrostu cen surowców i komponentów
związane z konkurencją
związane ze spłatą należności przez kontrahentów
związane ze wzrostem kosztów działalności
Monika Bartoszak
Dyrektor Biura Zarządu i Komunikacji
gsm: +48 510 183 993
email: Monika.Bartoszak@lug.com.pl